Chcete mě ?

Jmenuju se Jiřík, ale říkají mi Babís.

Jsem malý roztomilý kříženeček maminky a tatínka, jsem čistotný, očkovaný, odčervený a hledám hodnou paničku se zahrádkou, kde bych mohl hrabat, hrát si a kde bych byl spokojený a nemusí být ani moc velká. Ta zahrádka.

Mám rád prasátka, kravičky, ale taky rybičky a slepičky, hlavně hodně mastný, ale od všeho jenom trochu, protože jinak mám sklony k tloustnutí.

K cizím lidem jsem trochu nedůvěřivý, ale nekoušu a když mě přesvědčí, že to se mnou myslí dobře, tak umím být věrný a poslušný.

Našli mě v porodnici ve třetím patře, ubrečenýho a uvázanýho, tak mě vykoupali a dali mi napapat a od tý doby hledám někoho, kdo mě bude mít rád a dopřeje mi trochu toho vlídnýho slova a pohlazení, někoho, kdo by se mnou chodil na procházky a dělal se mnou lumpárny, ale pozor ! někdy se rád toulám, takže mě musí hlídat.

No nejsem nádhernej ?

Jen se podívejte na ty očička, vždyť ty mluví sami za sebe !

Panička může mít i kočičku, protože kočičky mi nevadí a snáším se s nima dobře.

Tak co ?

Chcete mě ?

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jiří Babor | pátek 24.4.2015 6:17 | karma článku: 7,06 | přečteno: 293x
  • Další články autora

Jiří Babor

Co mi přinesl stav nouze

23.5.2020 v 6:00 | Karma: 11,18

Jiří Babor

Co je to ?

11.5.2020 v 5:38 | Karma: 4,49

Jiří Babor

Bylo, nebylo...

2.5.2020 v 6:29 | Karma: 6,63

Jiří Babor

Zase bude

24.4.2020 v 6:30 | Karma: 5,65

Jiří Babor

Už zase ve formě

22.4.2020 v 6:47 | Karma: 9,44