Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, mě dneska taky technika překvapila. Šla jsem si do Liberecké nemocnice, nechat si předepsat léky,,, Sestra už předem říkala, že mi léky nepředepíše, že nemůže do počítače ... pak mě přeci jenom pozvala dál, zeptala se jaké léky potřebuji a pravila,

že mi recept pošle poštou, e- mail nechtěla ...

Mají od 1. listopadu nějaký nový režim, ale ještě asi neví jak do toho ...???

0 0
možnosti

Žádný problém. Dnes už HEVC podporují snad všechny STB na trhu. Těch s DVB-T2, ale kodekem H.264 AVC na trhu v minulosti zase tolik nebylo.

Zde si můžete ověřit jednak kompatibilitu každého STB anebo i stáhnout seznam všech certifikovaných zařízení, podporující nový standart.

https://www.dvbt2overeno.cz/

0 0
možnosti
  • Počet článků 284
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 309x
"Člověk buď zešílí, nebo začne psát verše." Horatius

Seznam rubrik