Nemůžu spát

Zase nemůžu spát, venku prší a mě bolí pravá ruka a nějak mě znervózňuje to bubnování deště na okno…TZ se tři měsíce neozval a já se úplně složila… už nebyl nikdo kdo by mi pomáhal… teď v tom lítá taky… nakazila jsem ho

Po ránu mě vytočily děti tedy skoro v poledne a prášek nestačil zabrat vůbec… prostě děs… před chvilkou zase pršelo a já už jsem po obchůzce bytu… kdy jsem donutila děti převléci se… ustlala jsem a rozdala jsem snídani a vzala si prášek a snědla oplatku a vypila kofolu… jsem zpět v posteli a musela jsem přilepit boční lištu… což mě právě rozčílilo že ten stůl přežil moje dětství a oni mi ho zničí ani ne po dvou týdnech co je v obýváku… dostala jsem ho od otce když jsem šla do první třídy… to ještě nic nevyčítal

 

 

Přiznávám že mě to trochu unavilo… začínám se více hýbat až kolem té čtvrté odpoledne… do té doby jsem jak zombie po bytě… já kdysi byla plná energie aktivní a pořád něco dělala ale to mě přivedlo až do tohoto stavu bohužel

 

 

Tak tu nečekaně byla přítelova ségra a nechala mi tu na hlídání malého Matěje takže mám po klidu… tomu budou dva a mému tři za pár týdnů… na chvilku jsem usnula a teď mě ze spaní vytrhl pláč malého Matěje

 

 

Jen teď přemýšlím zda tu mám zůstat ležet a nebo jít do postele… přemýšlím nad tím jak moc je deprese přenosnou nemocí… děsí mě šíleně ta představa prázdna… jsem už tak poznamenána okolím rodiny… že když se jediná věc změní a nebo prodlouží že mě to znejistí začnu panikařit a křičet a pohltí mě vztek

 

 

Blbé je že nevím co cítím a co sama chci… jediné co vím je určitě že teď jsem zmatená a sama nevím co chci a co vlastně k polovičce cítím… jak kdybych momentálně žádné city neměla krom vzteku hněvu a křičení na všechny kolem sebe

 

 

Je to jako bych byla ve veliké umývárně s nakloněnou rovinou… chci jít pryč drápu se ven ale nejde to… všechno to hrozně klouže… chce se mi křičet ale ani tohle nejde… jsem zoufalá

 

 

V pondělí jede polovička pracovně mimo město na fotbal, bude točit osmihodinový záznam… buď budu sama doma s dětmi a nebo ho tam povezu… je mi jasné jak to dopadne i když se mi tam nechce… pojedu protože se budu tak hrozně bát že to doma sama nezvládnu… že se donutím i řídit… proč se tak bojím ? proč vzniká strach panika a ten děs a stres ?

 

 

Už jsem od osmi vzhůru a dokonce jsem vypravila rodinku na fotbal jedou teďka v devět vlakem od nás… už ani neslyším na to že můžu řídit a to jsem to vždycky milovala… já přišla o vše co mě kdysi bavilo… jen si neumím představit jak začnu pracovat když se nedokážu dlouho soustředit a stačí zvýšit hlas a jsem v háji a utíkám a křičím… čas ten mi nijak nepomáhá… když jsem devět let doma a z toho rok a půl nemocná a nemůžu to porazit… spíš se pořád více topím

 

 

Dala jsem prádlo do pračky, trochu poklidila, chtěla jsem něco uvařit ale nemůžu se k tomu přinutit… jdu do postele… padají mi víčka ale nemůžu usnout

 

 

Po stěnách běhají podivné obrazy… vlny a čtverce… děsí mě to… chci utéct ale nemůžu, jsem přikurtovaná k posteli, pořád křičím: „Já nechci být přikurtovaná, já nechci být přikurtovaná !!!“ ale nikdo mě neslyší…

 

 

Ráno volal otec chce abych přijela z úterka na středu a já už mám po náladě a jsem celá nervózní a nechci tam vůbec jet… začala mě pobolívat hlava… takovéhle překvapení nemiluji… kocour mě poškrábal… a ne málo až do krve… oběd není hotový a dostat malého z plen do slipů je těžší než přeprat obra…pouze za nestardatní odměnu se to povedlo

 

 

Vím co otec chce… zbavit se paprik rajčat a okurek protože jich má moc a nestačí to jíst… ale mě se nechce… už slyším otce jak by mi řekl že si za to mohu sama… že mi říkal že s polovičkou budu mít život na hovno, že to hned věděl a že jsem debil když mám tři děti… že si za následky mohu sama když jsem nezodpovědná

 

 

Není na co se těšit… já už nikdy nemám šanci poznat nic hezkého… to je pouze holá skutečnost… kterou už nic nezmění ani tisíce antidepresiv… jediné co dokážu je všem kazit pouze život nic více

 

 

Můj život žádná hitparáda není… polovička se za mě stydí… ven mě bere jen když mě potřebuje… jinak mě nechává doma…skoro s ničím krom dětí nepomáhá… a to aspoň skončilo vymetání fotbalů domácích i venkovních každý týden kam jsem ho vozila i s dětmi…a krom pěkného počátku znám i horší fázi a pak fázi i bití… a děti ho nikdy moc nebavily… bylo to hlavně na mě… ale díky té depresi pochopil že se musí alespoň na pár procent zapojit ale to už bylo trochu pozdě když mu to došlo

 

 

Jsem z toho hrozně moc unavená i do obchodu mě na velký nákup doprovází… a když už mě nechá jít sám na nákup tak mi pro jistotu vrazí nejstarší dceru… protože má jistotu že mu vše vyzvoní… takže se sama nikam nezdejchnu a ani už nemám snahu se o to pokoušet… protože svobodu nikdy nezískám… přes den mě hlídá tchýně a tchán… a když náhodou chci někam jít tak mě nejdřív vyslechne a pak pustí… ale děti mi raději dá sebou taky… takže já se sama odsud nehnu ani na krok a když náhodou uteču… tak mě kontroluje po mobilu… jestli jsem na daném místě kam jsem řekla že jdu… to časem rezignuješ

 

 

Nemám s kým jít ven.. mojí jedinou náplní dne je hlídání dětí… vždycky jsem je měla všude sebou… vlastně skoro neznám co jít někam sama bez nich… popravdě pořád je mám za sebou a když se náhodou zbavím dětí tak mi dělá doprovod polovička aby mě měla pod kontrolou… takže to už je lepší být doma a nikam nechodit… a když se mi náhodou jednou za měsíc dva povede na hodinu jít někam sama předchází tomu kontrola vhodného oblečení a po návratu výslech… to mi za to fakt nestojí

 

 

***

 

 

Tak už se mi povedlo nakrmit zvířata, vykoupat děti připravit pokojík na spaní a dát nádobí do myčky a zamést podlahu a teď už jen vyndat prádlo ze sušičky až se trochu protočí… už je mi konečně trochu líp… ale oči jsou pořád citlivé na světlo

 

 

Nacpala jsem do sebe nanuka a pět meruněk a oplatku a samozřejmě prášek…

 

 

Nemůžu spát…

Autor: Jiří Babor | neděle 10.9.2017 21:51 | karma článku: 10,11 | přečteno: 554x
  • Další články autora

Jiří Babor

Co mi přinesl stav nouze

Jednak jako asociál jsem byl rád, že v ulicích nebylo tolik lidí, smutné, ale jsem jaký jsem a jiný už nebudu.

23.5.2020 v 6:00 | Karma: 11,18 | Přečteno: 400x | Diskuse| Poezie a próza

Jiří Babor

Co je to ?

Hádanka pro milovníky rébusů a křížovek. Co je to ? Fúze amerického Jurského parku a dánského Lega ?

11.5.2020 v 5:38 | Karma: 4,49 | Přečteno: 274x | Diskuse| Poezie a próza

Jiří Babor

Bylo, nebylo...

Spíš nebylo než bylo... žádné velké hranice, třešeň už odkvetlá, tak doufám že se počítá i jabloň, ale my jsme si to vynahradili jinak...

2.5.2020 v 6:29 | Karma: 6,63 | Přečteno: 203x | Diskuse| Poezie a próza

Jiří Babor

Zase bude

Po jaru ten letní čas, zralých třešní, rybízu a konec toho všechno ze kterého už jsme všichni unavení...

24.4.2020 v 6:30 | Karma: 5,65 | Přečteno: 166x | Diskuse| Poezie a próza

Jiří Babor

Už zase ve formě

Kromě jiných jarních pracích, je třeba i uklidit v zahradní chatce... aby měl člověk zázemí atd. však to znáte...

22.4.2020 v 6:47 | Karma: 9,44 | Přečteno: 249x | Diskuse| Poezie a próza

Jiří Babor

Tož tak

Konečně jaro !!! 4:00 Rehek zahradní, 4:15 Červenka obecná, 4:20 Kos černý, 4:25 Střízlík obecný, 4:35 Pěnice černohlavá, 4:40 Sýkora koňadra, 4:50 Budníček menší, 5:00 Pěnkava obecná, 5:15 Vrabec obecný, 5:25 Zvonek zelený...

11.4.2020 v 8:46 | Karma: 5,61 | Přečteno: 126x | Diskuse| Miniblogy

Jiří Babor

Žalm 2020

Tak jako řeky při povodních kulminují a pak se vrací ke svým břehům, i tak války, lidské vztahy nebo morové rány...

7.4.2020 v 23:30 | Karma: 4,78 | Přečteno: 170x | Diskuse| Poezie a próza

Jiří Babor

Tvé horké líce

"Tvé horké líce na mé líce, pojď miláčku, ta vůně je od pšenice, pár obláčků nás bude chránit jemným stínem..."

8.12.2019 v 11:14 | Karma: 4,87 | Přečteno: 117x | Diskuse| Poezie a próza

Jiří Babor

Není nad ženy

Hlavně když začnou uklízet. "Miláčku ty tužky patří do sektoru B5 ! Tam co jsem měl trička patří košile..atd..." mám pokračovat ?

3.12.2019 v 7:25 | Karma: 11,18 | Přečteno: 280x | Diskuse| Poezie a próza

Jiří Babor

Pod hvězdnou oblohou

Jsou různé noci, ale vše mají společné, nakonec se rozední, po ránu jsou takové, že by se dala krájet, některé jsou nekonečné, nebo se tak aspoň zdají být... a některé...

2.12.2019 v 21:14 | Karma: 0 | Přečteno: 82x | Diskuse| Poezie a próza

Jiří Babor

Dvacet pět centů

Má drahá polovička mi přivezla z Německa pivo... půllitrová plastová láhev, docela dobrý, tak jsem si ho dal, vychlazené se dalo i pít a potom, jelikož jsem spořádaný občan a třídím odpad,..

26.11.2019 v 14:18 | Karma: 14,10 | Přečteno: 974x | Diskuse| Poezie a próza

Jiří Babor

Asi tak jako Jonáš

Měl jsem s přítelkyní takovou polemiku:říkal jsem, že kdyby Eva nepodala Adamovi jablko, byl by na světě klid a ona mi řekla, to je tím, že vy chlapi musíte hned brát všechno do huby.

19.11.2019 v 14:07 | Karma: 10,41 | Přečteno: 342x | Diskuse| Poezie a próza

Jiří Babor

Pět statečných

Našel jsem inzerát: stánkový prodej vánočních Třeboňských kaprů. MOŽNOST ZAJÍMAVÉHO VÝDĚLKU ! 3 až 5 lidí na každý stánek.

8.11.2019 v 7:08 | Karma: 12,86 | Přečteno: 796x | Diskuse| Poezie a próza

Jiří Babor

Konec vlády jedné strany !!!

Ať žije KSČ... ať žije... jejda... to mělo být jinak. Konec vlády jednoho vysílání !!! Ať žije DVB-T2 !!! Leč technický pokrok se nedá zastavit.

7.11.2019 v 8:17 | Karma: 15,59 | Přečteno: 364x | Diskuse| Poezie a próza

Jiří Babor

Vysvětlujte to psovi

Tak se nám zase posunul čas, někteří si přispali, jiní měli o hodinu delší noční a bezdomovcům je to jedno, protože většinou nemají hodinky... ale...

27.10.2019 v 5:43 | Karma: 22,00 | Přečteno: 466x | Diskuse| Poezie a próza

Jiří Babor

Divoké husy

Viděl jsem táhnout divoké husy... jako když střelí šíp... někomu mohou připomínat formace vojenských stíhaček... já viděl něco jiného...

26.10.2019 v 5:45 | Karma: 7,70 | Přečteno: 186x | Diskuse| Poezie a próza

Jiří Babor

Malé divertimento v moll

S Monikou si rozumíme... svého nevěrného manžela vyměnila za papiňák jeho milenky... praktická holka....

13.10.2019 v 11:17 | Karma: 7,36 | Přečteno: 270x | Diskuse| Poezie a próza

Jiří Babor

Komediální klub

Moje přítelkyně se ráda dívá na "Komediální klub" na jedné nejmenované komerční televizi. Dávají to až po dva a dvacáté hodině nebo brzy po ránu (ze stejného důvodu) neboť většina dětí už, nebo ještě spí.

2.10.2019 v 5:53 | Karma: 10,18 | Přečteno: 393x | Diskuse| Poezie a próza

Jiří Babor

Žalm 66.6

Jak říká klasik, nevěřte ničemu co týden krvácí a neumře. Víte co tím myslím........................

21.3.2019 v 6:57 | Karma: 5,17 | Přečteno: 258x | Diskuse| Poezie a próza

Jiří Babor

Aplikace

Je fajn vědět, že nad vámi zrovna prolétává letadlo z Moskvy do Paříže i když jste třeba doma na záchodě, nebo když vám přijdou výsledky losování sportky byť nesázíte.

15.3.2019 v 5:28 | Karma: 10,92 | Přečteno: 301x | Diskuse| Poezie a próza
  • Počet článků 284
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 309x
"Člověk buď zešílí, nebo začne psát verše." Horatius

Seznam rubrik