Jsem hnusný sobec

Jsem opatrovník dvou vozíčkářů, táty a babičky, dvacet čtyři hodin denně, ale táto, to co jsi mi řekl, zabolelo.

                                                           Jsem hnusný sobec

                                                           že Ti chodím nakupovat

                                                           a do lékárny

                                                           do banky

                                                           na poštu

                                                           že za Tebe vyřizuju všechny úřady

                                                           jsem hnusný sobec

                                                           že Ti doma uklízím

                                                           pověsím prádlo

                                                           a cokoliv potřebuješ

                                                           přinesu, odnesu, podám

                                                           jsem hnusný sobec

                                                           když Tě zvedám ze země

                                                           kdykoliv když

                                                           nezvládneš přesun

                                                           z vozíku na postel

                                                           nebo na záchod

                                                           jsem hnusný sobec

                                                           když Ti každý den

                                                           omývám a převazuju

                                                           Tvoje diabetické nohy

                                                           jsem hnusný sobec

                                                           když každý ráno

                                                           den co den

                                                           odvezu babičku

                                                           z pokoje do kuchyně

                                                           pak ustelu a vynesu nočníky

                                                           a po obědě s babičkou zpátky

                                                           jsem hnusný sobec

                                                           že když ségra potřebuje

                                                           tak jdu ráno hlídat malýho

                                                           protože se mu zrovna

                                                           nechce do školky

                                                           jsem hnusný sobec

                                                           že jsem pro Tebe a babičku

                                                           obětoval veškerý svůj čas

                                                           tak že se ani nikam nedostanu

                                                           natož abych si mohl dovolit holku

                                                           protože jsem tady uvázaný

                                                           jak pes u boudy

                                                           jsem hnusný sobec

                                                           že jsem s vámi zůstal doma

                                                           a nešoupl vás do eldéenky

                                                           ano jsem

                                                          jsem hnusný sobec

                                                          protože čekám

                                                         aspoň na pár slov

                                                         uznání

                                                         a vděku.                               

                                                           

Autor: Jiří Babor | středa 29.3.2017 7:00 | karma článku: 27,19 | přečteno: 1082x
  • Další články autora

Jiří Babor

Co mi přinesl stav nouze

23.5.2020 v 6:00 | Karma: 11,18

Jiří Babor

Co je to ?

11.5.2020 v 5:38 | Karma: 4,49

Jiří Babor

Bylo, nebylo...

2.5.2020 v 6:29 | Karma: 6,63

Jiří Babor

Zase bude

24.4.2020 v 6:30 | Karma: 5,65

Jiří Babor

Už zase ve formě

22.4.2020 v 6:47 | Karma: 9,44